Select the Privacy Policy you wish to consult.

Based on articles 15 and 16 of the Federal Law on Protection of Personal data held by private
parties, we inform you that Fundacion Castro Limon, A. C., having its address on Av. Paseo del Río s/n 3era etapa Río, Tijuana Baja California, 22540, México, is responsible for collecting,using and protecting your personal data.

Your personal information will be used for the following: to provide you with services and
products that you have requested; to notify you about new products related to the
aforementioned; to inform you about changes to the same; to prepare studies and programs necessary to our Organization’s purpose; and to conduct periodic automatic evaluations to improve the quality of our services.

For purposes of the above-mentioned, personal data that is useful to us includes the following:

• Full name, home phone and/or cell phone number and email address.
  • Facebook, Twitter and/or Linkedin ID.
  • Address.
  • Tax ID and/or CURP (if donation receipt is required and/or in the case of patients)

You have a right to access, rectify or cancel your personal information, to oppose the treatment of the same or to revoke the consent that you have provided for such purposes. To do so,simply let us know by sending an email to diroperativa@fundacioncastrolimon.org specifying the
personal information over which you would like to enforce your rights, or by making a request as
per the terms specified in the Law in article 29, addressed to the head of the Department of
Protection of Personal Data, located in Av. Paseo del Río s/n 3ra etapa Río, Tijuana Baja California
22540 México or by telephone at (01152) 664 9695914 ext 133.

Moreover, your data may be transferred to other entities, national or international, of the same group of interest as the association with the general objectives of meeting the purpose for which you have provided your data. Specific purposes include: sending bulk emails, cell phone correspondence and institutional promotions, as well as summoning and confirming your
presence at events.

Exceptions to the above-mentioned will adhere to the indications of article 37 of the Law that is being cited.

If we do not receive your expressed opposition to your personal data being transferred in the form and terms described above, we will understand that you have given tacit consent to allow the use of your information.

If you do not wish to receive promotional messages on our behalf, send a request to diroperativa@fundacioncastrolimon.org

Please note: Any modification to this Privacy Policy can be consulted at

Last Updated: 26/11/2014 | Protección de Datos Personales