<p>

VOLUNTEERING

Help our team, join our team of volunteers and become part of a group that makes a day to day difference.
servicios-2

DONATE NOW

Your donation helps us to keep providing help to many children, you can make a diference.
servicios-1

BUY

You can support Fundación Castro Limón, A.C. by purchasing different promotional articles that we offer through our online store.
servicios-4

Latest News

Pedaleando – 9 de marzo 2019

Fundación Castro-Limón organizada el ¨10 mo Paseo Ciclista Pedaleando¨ realizado cada año, el cual consta de 60 kilómetros con un nivel de dificultad Medio/Alto, partiendo de Baja Studios en Rosarito recorriendo carreteras pavimentadas con vista al Océano Pacifico hasta finalizar en Viñedos Bibayoff en el Valle de Guadalupe. Donativo de inscripción: General: $550.00 pesos o