Promotional Materials

¡You can make all the difference!

Purchase one of our products and help us promote it through the following options:

• Personal: taking with you a certain amount of products in consignment.
  • Company or business: turning your company into a point of sale.
  • As a corporate gift: buying the product directly to give to your suppliers or collaborators all in the framework of social responsibility.

Make your orders AT PAYPAL XXXXXXXX or at through email:
recursos@fundacioncastrolimon.org
Remember that you can also visit our offices located at Ave. Paseo del Rio s/n, tercera etapa del Rio Tijuana, Tijuana B.C., C.P. 22540

Hope Bracelet

Orange colored ribbon.

Price: $10 MXN

Life water

Bottle of purified water

Price: $10 MXN

Mug to drink with love

Mug that gives hopes of life

Price: $100 MXN

Chocolates

Chocolate with almonds.

Price: $15 MXN

Price: $9 MXN

Bracelet with pendant

Price: $50 MXN

USB Bracelet

Silicon bracelet with 8GB USB.

Price: $195 MXN

Water thermos

Water thermos, several colors: Pink, purple, green, blue, orange and yellow.

Price: $60 MXN

Coffee Thermos